REKLAMA
Znaleziono 715 wyników
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursusartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursus
We wrześniu – rok po podpisaniu umowy o współpracy pomiędzy Unidevelopment S.A. oraz CPD S.A. – w Ur...
Kolejna duża inwestycja w gminie Kąty Wrocławskieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża inwestycja w gminie Kąty Wrocławskie
W Kątach Wrocławskich, w pobliżu węzła Kąty Wrocławskie i autostrady A4, powstanie kolejne centrum logistyczne. Swoją nową inwestycję w Aglomeracji Wrocławskiej zrealizuje polska firma 7R S.A. z Krakowa.
Pod Wrocławiem powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem powstanie nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]
W podwrocławskiej Długołęce, kilka kilometrów od granic administracyjnych Wrocławia powstanie nowy park handlowy SHOPP.CITY. Zlokalizowany zostanie przy ul. Wrocławskiej, obok istniejącego obiektu sieci Selgros oraz restauracji McDonald’s.
Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny w Polsce
Należąca do Coccodrillo marka Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny. Dotychczas marka działała jako multibrandowy sklep dla dzieci wyłącznie w świecie online.
Niemiecka sieć KiK otworzy 8 nowych sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć KiK otworzy 8 nowych sklepów w Polsce
Sieć KiK chce docierać do jak największej liczby klientów. Aby zrealizować ten cel, pojawiają się nowe sklepy w kolejnych miastach Polski. W grudniu br. do jej portfolio dołączą lokalizacje w ośmiu nowych miastach: Opolu, Węgrowie, we Wrocławiu, Skawinie, w Lipienicach, Serocku, Bielsko-Białej oraz w kolejny sklep w Łodzi.
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemców
W 2023 roku Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia. Po rozbudowie zakończonej w zeszłym roku obiekt rozrósł się do niemal 44 tysięcy GLA, na których mieści się nie tylko przestrzeń handlowo-rozrywkowa, ale także nowoczesne powierzchnie biurowe. Miesięcznie Gemini Park Tychy odwiedza średnio 400 tys. klientów, a centrum stale rozwija swoją ofertę. Calvin Klein Jeans/Tommy Jeans i Let’s Bubble to tylko niektóre z marek pozyskanych do portfolio w bieżącym roku. Kolejne otwarcie, planowane na drugą część 2023 r., z pewnością ucieszy najmłodszych – w galerii powstanie nowoczesna sala zabaw.
Develia pozyskała nowych najemców dla Sky Tower i Arkad Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
Develia pozyskała nowych najemców dla Sky Tower i Arkad Wrocławskich
Dla należących do Develii wrocławskich nieruchomości komercyjnych rok 2021 był udany – zarówno Sky Tower i Arkady Wrocławskie, utrzymały wysokie odsetki wynajmowanych powierzchni.
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie
Gigant branży sportowej, Decathlon, zapowiedział otwarcie pierwszego w Polsce sklepu w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel. Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich, jak centrum Warszawy, marek luksusowych.
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.
Multibrandowy sklep sportowy online Sportano otwiera w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Multibrandowy sklep sportowy online Sportano otwiera w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Sportano.pl, innowacyjny multibrandowy sklep sportowy online, otwiera zaawansowany technologicznie stacjonarny sklep w największym warszawskim retail parku Homepark Targówek. Podpisana w grudniu 2021 roku umowa obejmuje powierzchnię handlową równą niemal 2500 mkw. oraz powierzchnie zewnętrzne.
7R planuje dużą inwestycję w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
7R planuje dużą inwestycję w Gdańsku
Polska firma 7R S.A. z Krakowa wygrała przetarg na zakup 20 ha gruntu na terenie parku przemysłowego...
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny i handel wciąż dają zarobić w Polsce
Ostatnie lata znacząco zmieniły krajobraz rynku nieruchomości w Polsce. Globalne zmiany wywarły duży wpływ na wszystkie jego sektory. Ich dalszy rozwój zdeterminowany jest przez różne czynniki związane z ewolucją gospodarki w skali makro i mikro.
W Mysłowicach powstanie nowy, wielki park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Mysłowicach powstanie nowy, wielki park handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie śląskim powstanie nowy, wielki park handlowy. Tym razem w liczących blisko 75 tysięcy mieszkańców Mysłowicach u zbiegu ulic Katowickiej i Bończyka.
Jakie są aktualne ceny działek pod nowe obiekty handlowo-usługowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są aktualne ceny działek pod nowe obiekty handlowo-usługowe w Polsce?
Transakcje rynku gruntów handlowo-usługowych zdominowane były w ostatnich miesiącach przez zakupy średnich i mniejszych działek, szczególnie w miastach liczących od 50 do 100 tys. mieszkańców. Według Colliers średnie ceny transakcyjne utrzymywały się na podobnym poziomie jak w ciągu minionych 5 lat.
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił m.in. sektor magazynowy – pisze Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest.
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2018 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych będzie trwałoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych będzie trwało
W pierwszym półroczu 2014 r. łączna wartość transakcji inwestycyjnych w Polsce przekroczyła 1,4 mili...
[Europa] Rosną obroty na rynku nieruchomości komercyjnych Europy Środkowej – Polska nadal liderem w regioniewartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Rosną obroty na rynku nieruchomości komercyjnych Europy Środkowej – Polska nadal liderem w regioniew
Według danych międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w drugim kwartale bieżącego roku u...
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
REKLAMA